wedding tickers

Värdelös!

Jag kan lugnt konstatera att jag är värdelös på att blogga...:(
Det skulle vara kul om man kom in i bloggandet igen, för det är skoj att senare läsa allting...
Kanske man börjar så smått igen, vem vet?

Annars är allt bra, bröllopsplanerna går framåt, ibland står de still, men det mesta börjar vara på klart...:) Lite stress har jag nog över bröllopet, men nog ska det fixa sej ännu...

På jobbet knallar det och går, lite upp och ner har det varit på senaste tid, men nog ska det ordna upp sej, väntar bara på semestern nu så man får ta ett break, men det är ju tre månader dit ännu...:( *Åsa ryck upp dej och tänk positivt*

Nåja, nu vet ni att jag lever och mår bra, så jag säger tack och hej tillsvidare...

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0