wedding tickers

Home alone

Det är vad jag är nu, det är skönt att få rå om sej själv mellan varven...:)

Julen är så gott som utslängd nu, bara gardiner kvar, men de tar jag senare.. det är skönt att slänga ut julen, är ju inget kul efter julen ju!
Nya tag till nästa jul :)

Sitter som bäst och hör på spotify, tur att den finns så man får höra på ny musik, synd att inte allt finns!

Borde börja ta tag i detta bloggande igen, men då lusten inte riktigt finns, det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället... men nog kan man kanske blogga ändå!

Och så skulle jag behöva börja hitta en bröllopsklänning också, vi har mycket kvar! hoho och dagen D närmar sej med stooooooooooormsteg! :) nervös nervös nervös är nog bara förnamnet!

Nej nu slut med flummandet, vi hörs när jag kommer på något vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0