wedding tickers

Det rör på sej :)

Bröllopsplaneringen rör på sej, det börjar hända saker...:)
Spännande med mindre!

Som det ser ut nu så ska jag i väg till Vasa på torsdag och pröva bröllopsklänningar med H och troligen S och co :), ska bli sååååå kul :) de lär ha en hel del klänningar där i Vasa och jag hoppas jag hittar min klänning där som jag ska ha på dagen D!

Inbjudningskorten tror jag vi kommer att beställa när det kommer till kritan, men vi ska se kanske jag hittar något i Vasa som tilltalar mej och jag får kraft och tid att göra dem själva...:) man ska aldrig säga aldrig!

Fotografen är bokad, känns skönt :)

Så en del har vi hunnit med men ojojoj så mycket som återstår! Men det är spännande och roligt att planera sin dag!



Bild från Google


Kommentarer
Postat av: Laura

Vad spännande att det närmar sig, och planeringen är ju nästan hälften av det roliga! :) Ska du köpa eller hyra klänning? Hur stort ska ert bröllop vara?



Hoppas allt är bra med dig vännen!



Kram!

2010-01-11 @ 00:26:11
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0