wedding tickers

Äntligen!

I söndags på kvällen så började jag tänka på allvar i mitt huvud..:P Jag bestämde mej för att åka iväg till gymmet på måndagen från morgonen...:)

Och jag gjorde det, åkte till jobbet strax före sju och jobbade lite, sen avbröt jag mitt i för en åktur till gymmet och oj så skönt det var..:) Jag har inte varit i gymmet sedan mars i fjol, så jag tänkte att nu ta mej tusan ska jag till gymmet!

Men idag, ja idag så har jag sjukt i alla mina armmuskler och det kommer garanterat att vara värre imorgon...:S, och imorgon hade jag tänkt ta benpasset i gymmet, men jag har börjat tänka om..
Jag kan ju inte åka iväg till Vasa på torsdag och pröva brudklänningar om jag har träningsverk och inte kan böja eller sitta... Så jag skjuter på andra passet till senare i veckan...


Bild från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0