wedding tickers

Väldans vad aktiv vi är här...

Det är igen ett tag sen jag skrev sist.
Det har hänt mycket och många bilder har jag, ska se om jag skulle sätta mej ner riktigt ordentligt och sätta hit lite bilder åt er...
Vi har ju hunnit fira morsdagen här helgen som var och så har det varit fint väder...:)

Hoppas bara att det fina vädret sitter i ännu nästa vecka när jag ska ha en semestervecka...:)
Ikväll hade vi en man (kanske vi kan säga så) hit som förevisade ett av våra många hus som vi tittat på... ska få lite priser här senare i veckan så vi ska se då... verkar ju inte helt dumt, men jag säger inget förens vi får några priser...
och jag tror ändå inte att vi kommer att bygga, men man ska aldrig säga aldrig...:P för vem vet kanske jag skriver nästa vecka att vi bygger...:D

Nej nu ska jag se om jag får till några bilder...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0