wedding tickers

vad felas?

Det har nog hänt något konstigt med mej nu när jag har semester... Jag var bombsäker på att jag skulle behöva stiga upp när T har farit till jobbet, för så brukar det vara, jag brukar inte kunna somna om...
Men vad händer nu då?
Jag somnar som en stock när jag får hejdå pussen och sen sover jag flera timmar....!!!!
Idag slog jag upp ögonen halv elva...!!!
Det tycks bli värre för var dag, jag får minsann skärpa mej...:P Men det är så skönt att sova när man äntligen får sova...:)

På dagens program står inte mycket, tänkte nog bara ta det lugnt och njuta, städa skulle jag behöva göra, men det får nog bli tills imorgon...


Kommentarer
Postat av: Laura

Hehe, jag är GLAD och NÖJD om jag klarar av att vakna halv elva... :P Ha en fin dag och njut nu av att sova då du får det!!!

2009-05-19 @ 11:53:56
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0