wedding tickers

usch!

Vilken robinson ikväld alltså.. jisses vad äckligt det var när Jarmo föll...:( trodde inte att han skulle komma levande ur detta, men strong finne som han är så kom han tillbaka i tävlingen...:) Jag tycker att han ska vinna tävlingen!

Men sen dedär tjejerna, de är ju bara för löjliga, alltså hur tänker de egentligen? Usch fy blä! Skulle jag vara på ön skulle jag hålla mej långt borta från tjejerna det kan jag säga... en för stor dos med tjejer är inget för mej, för då blir det falskspel och det kan jag inget med! Killar kan man lita mycket mera på så är det bara! Många nära tjejkompisar har jag inte och det är inget jag egentligen grubblar nå mycket på, det har bara blivit så. Kan hända att det är årskurs 5-9 som spökar... kan inte lita till 100 % på någon efter det som hände då...
Nåja nog om det nu!

Nu tror jag att jag ska krypa upp i soffan och läsa lite i en bok!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0