wedding tickers

träffade T...

Det var när jag bodde på pinnonäsgatan som jag träffade T, visste direkt att det var han med stort H...:)
På pinnonäsgatan så hade jag en konstig granne som bodde mittemot, han hade inga gardiner och inga möbler och ibland kunde man se honom gå näck där helt kallt och satte sej på golvet och kollade tv... hmm konstig herre det där...

På pinnonäsgatan bodde jag ett år, då började jag se mej om efter en lite större lägenhet... och det hittade jag på Kvarnbacken och det var där som T började sova över lite titt som tätt, det var få nätter som jag sov ensam där...:p
Balkongen är den som jag saknar mest därifrån, den var inglasad och riktigt mysig, kommer ihåg att jag hade min rottingstol där och jag satt oftast och läste där och hade det super mysigt, och hyresvärdarna var dem bästa man kunde få...:) Glömmer dem aldrig :)

I lite över ett år bodde jag på Kvarnbacken för då började T och jag fundera på allvar att flytta i hop på riktigt med en gemensam bostad....:) inte mej emot och jag jobbade på Prisma i kassan när jag fick nys av en jobbarkompis att hon hade en lägenhet som hon skulle vilja få uthyrt en tvåa... och vi nappade på direkt...:) så den 1 september 2005 blev vi sambos på riktigt....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0