wedding tickers

Onsdag..

Jahapp då har ju hälften av min semestervecka gått och det har gått snabbt kan jag tala om...
Imåndags så tänkte jag att jisses vilken evighet denna vecka kommer att vara, men jag tar tillbaka det...:P för det har varit helt underbart...:)

Idag har jag inte gjort så mycket, var på lunch med M och vi skulle till Epoque, men vi struntade i det när vi såg deras matsedel för där stod pyttipanna och kålgryta... det skulle säkert ha kunnat vara gott men nej tack... så vi begav oss iväg till kotipizza på en pizza i stället...:) mycket gott var det...:)
Och jag cyklade dit och tillbaka *duktiga jag*

Sen så har jag legat och stekt mej på terassen större delen av dagen och läst ut min fjärde bok sedan lördagen...:P oooppsss.... kan nog bara säga att när jag är ledig 3 veckor i juli så ska jag ha minst 20 böcker på lager...:P är ju helt tokig i böcker...:P undrar om det någonsin försvinner? har alltid varit en läslus... kommer ihåg en sommar, tror det var -96 eller -97  när man var helt tokig i tvillingböckerna och man läste och läste och läste hela sommaren i tältet som man hade satt upp på gräsmattan....:) man hade det bra när man var mindre inte ett bekymmer så långt ögat nådde och allt var hur enkelt som helst, nästan... iaf före man började lekis och skolan, då blev det mindre bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0