wedding tickers

Många bollar i luften..

Så är det nu, tycker jag har haft många saker på agendan denna vecka och så blir det nästa vecka oxå...
Det är intressant när det händer många olika och nya saker på en och samma gång...:)

Jag är nog en människa som gillar att ha det hett om öronen och ha mycket att göra, jag jobbar mycket mera effektivt då... det har jag märkt på jobbet oxå... har jag mycket att göra och vet att tiden är tajt så nog sjutton jobbar jag så att jag får det gjort också...:)

På senaste tiden har många kunder berömt mej och sagt positiva saker om en och det stärker ju en, då vet man att man är duktig och att man uppskattas och det är aldrig fel att höra sånt, för det stärker en och man får en kick igen att jobba arslet av sej...
Fast ibland har man sina stunder då allt är bara skit och man är så totalt nere, men det ska man få ha, för man kan ju inte sväva på rosa moln hela tiden, det måste finnas nedgångar oxå...
Men ifall man är nere en dag då är det verkligen skönt att få höra något positivt oxå...:)

Idag så har jag ett möte istan, jag på ett möte...hmmm... men detta har ej med mitt jobb att göra, detta är helt annat.. det ska bli skoj, få se vad hon har att komma med... hmm.. man blev ju nyfiken på telefonen...

Sen efter mötet så ska jag på fotvård...första gången i mitt liv som jag ska på det.. hmm... men jag fick det som födelsedagspresent så då ska jag nog utnyttja det oxå...:) ska bli spännande..:)

Nej nu vidare!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

va ha du vari på för möte? hu va huse ni va å såg på igår? Tom å tu sku behöv häng på ti åland na gang, blir ju int så dyr reiso. vi betalar nu 34 euro tur-retur me bil å 2 pers :)

2009-05-08 @ 13:31:29
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0