wedding tickers

Imorgon...

Så blir det ingen sovmorgon, för M frågade om jag vill hänga med på lunch och det gör jag så gärna...
Dock så får jag ingen sovmorgon, men det gör inget, kan gott stiga upp lite tidigare imorgon för en gångs skull...:P

Hoppas de har god mat imorgon på lunchen, men vi har ju flera reserv att välja mellan ifall inte något faller oss i smaken imorgon...:P

Ikväll ha jag gjort blomsterkrukan på trappan, kunde konstatera att man inte ska ha karlar med sej till Sunds och kolla blommor, men jag tänkte att jag skulle försöka, men nej nej...:P
Snabbt gick det iaf...:)

Borde egentligen sova, men än är jag inte trött, jag vill fortsätta läsa är inne på min tredje bok sen i lördags...:) I'm crazy... men det är inget som helst nytt det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0