wedding tickers

H&M

Egentligen borde man sluta handla på H&M...
Men man får så billiga basplagg där men kvaliteten är nog den sämsta och på senaste tid har det varit hemskt..   

För en månad sedan så skickade jag efter två toppar, och nu har jag använt dem några gånger och jag har ännu inte tvättat dem, men de är helt noppriga som om jag skulle ha haft tröjan i flera år...:( de ser ju inte alls speciellt snyggt ut...:(
Så jag har nog blivit missnöjd med H&M på senaste tiden...

Jag brukar tycka att det är bra att handla där för det är billigt och man får många plagg för en billig peng mot annanstans... men man får ju nog börja tänka om...
vill ju inte ha noppriga kläder före man har tvättat dem...:(

Hur är era H&M kläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0