wedding tickers

Helt galen...:P

Min älskling har ju blivit helt galen...:P
Han är helt galen i ishockeyn som går nu...!

Man får knappt någon kontakt med honom och han är ju helt in i tv tittandet så det är inte klokt...
Ni skulle ha hört vilket rambambula det blev söndagkväll när jag var jätte trött och inte fick sova och ishockey hördes från vardagsrummet... ja-a då ska jag säga att han fick säljas billigt, men fiffig som jag var så åkte vi till Prisma följande dag och köpte hörlurar som han kan använda när han ser tv och spelar PS3... så framöver så får jag sova fastän han lämnar uppe och ser tv eller spelar...:)
Vilket köp vi gjorde...:)

Nu som bäst håller finland på och spelar och det ända jag vet är att motståndarna gjorde mål efter 5 sekunder, men finland har också gjort ett mål, så det är lika...
Mera än så följer jag ej med, för jag lär märka här hemma ifall de får mål, för det hörs när jag är vaken...:P



Kommentarer
Postat av: Laura

Vad skönt med värme! Våren verkar ha kommit till Finland ovanligt tidigt i år, hoppas att det är varmt i juni också då jag kommer dit! :)



Ishockey är typiskt finskt! Här låter det också ofta likadant, men då är det fotboll som går på TV istället! :) Inga hörlurar har vi heller, men min sömn störs inte så lätt av lite ljud.. :)



Ha en skön söndag imorgon gumman!



Kram!

2009-05-02 @ 22:58:10
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0