wedding tickers

Härligt!

Åååh det är så härligt att inte behöva tänka på jobb, det är så skönt att vara ledig och jag märker att det är precis vad jag behöver! Vila upp mej så att jag är redo att jobba tre veckor före jag igen får en vecka ledigt...:)

Igår och idag har vi underbart väder här, närmare tjugo grader i skuggan så igår stekte jag mej på terassen en stund med en bok och idag gör jag samma sak..:)
Fast i morse när jag vaknade så hoppade jag i kläderna och gick på en morgonpromenad och det var skönt, skulle behöva göra det varje dag...:) dock får jag ju skoskav direkt jag sätter fötterna i skor...:( blä! så jag har undvikit att gå en längre tid nu men tänkte pröva igen och det gick inget vidare...

Nu ska jag läsa igenom lite bloggar, behövde komma in ett tag för det blev lite för varmt där ute...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0