wedding tickers

Här sitter man...

och inte är man ett dugg trött... hmmmm... jag skulle behöva krypa under täcket för att orka i morgon, men lusten och tröttheten finns inte...
Jag vill fortsätta vara ledig, det är så skönt och jag har verkligen kopplat bort jobbet denna vecka, det är helt otroligt, jag har aldrig kunnat göra det tidigare så det känns skönt att veta att jag kan göra det oxå...:)

Ikväll var vi till min broder på kalas, Ida var lite sjuk, men vi ska hoppas att vi hålls friska, hoppas hon kryar på sej snart så hon slipper ut och springa nu när det är så fint ute...:)

Annars har jag inte så mycket mera på hjärtat, vi hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0