wedding tickers

Fina dag...

Idag har man njutit av det fina fina vädret...:) lite har jag hunnit steka mej på terassen, men det är inte mycket....
Vi har städat, vi har varit och sett på hus...:) vi har handlat, jag har bakat och nu har vi just ätit...:)
Så nu är vi mätta och belåtna...:)

Snart kommer robinson, men det krockar med ishockey, men denna gång så får T lov att se robinson och som tur så vill han det oxå..:) Det skulle vara väldigt behändigt med två tv:n... det ska vi nog ha än en dag...

Imorgon är det kalas, tänk att man fyller 22 år... jaiks, tiden rinner iväg... snart är man 30... hmmm... mycket vill jag ha gjort före det, få se vad man har åstadkommit då... Sen imorgon så kommer ett par hit och tittar på lägenheten...

Nu vet jag inte om jag har något vidare att skriva om, men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

du ha sitt, du minns bara int;) t säger att ja säkert va blond ett år efter att vi börja fri, å no måsta vi ju ha träffats inom he åre :S nåja, sak sama :P men ja blir int blond nameir nu, men ja kan no färg e åt te!

2009-05-02 @ 21:14:11
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0