wedding tickers

Ett år äldre...

Då var man igen ett år äldre... tiden går fort det är bara att konstatera... 22 år har man då hunnit bli...

Ibland vill jag inte alls fylla mera, jag skulle vilja vara 3 år gammal och inga bekymmer i världen, bara leva livet å andra sidan vill jag bli lite äldre, jag vill uppleva massvis med saker ännu...
Jag vill bl.a gifta mej och få barn med min T...:) jag hoppas att man en dag har råd att bygga sej ett hus...:) det är mycket man vill uppleva som man inte kan uppleva ifall man skulle vara 3 år gammal..::P

Nåja skämt å sido!

På jobbet konstaterade vi idag att tiden har gått otroligt fort i år... snart har ju ett halvt år gått av detta år... hmm... snart är ju semestrarna över... och då igen har vi mörka tider framför oss...:/ blä!

Sluta tänka så nu, vi ska leva i nuet och ta vara på varje dag...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0