wedding tickers

en veckas semester..

Närmar sig med stormsteg och det är inte en dag för tidigt om man säger så...:)
Ska bli så otroligt skönt så det är inte klokt, och jag hoppas på jätte bra väder oxå...:)

Semester får jag efter att jag har slutat jobbet på fredag, någon klockslag vet jag ej ännu för det lär visa sej... som det ser ut nu M så blir det på fredag som du får agera frissa, men jag kan ej lova något ännu...:P
Ni får nog säkert se resultatet sen, ifall jag tycker att det blir bra, annars så är det akut besök till affären för en ny färg...:P

Skulle egentligen behöva krypa under täcket nu men jag är inte alls trött, det är ju så himla typiskt att man inte är trött en kväll när det går att krypa under täcket tidigare än vanligt... Nåja, kanske lika så bra!

Nu ska jag fylla i min dagbok och sen läsa lite bloggar och kanske återkommer jag hit...

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter bra! Hör av dej sen då du åker hemåt..

2009-05-14 @ 16:23:12
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0