wedding tickers

en liten tripp

Sen var det då söndag, T och jag begav oss ut på en liten åktur, vi åkte bland annat till torget för att köpa varsin lösglass...:) årets första och inte sista lösglass!

Efteråt beslöt vi oss att köra ut till fäboda och sen runt till pörkenäs, grisselören och sen hem via soklot.. Bilderna jag kommer visa är från grisselören, det var jätte fint där och man skulle lugnt kunna ha villa där, fick en känsla av skärgårdsdoktorn när man kom dit..
Jag hade aldrig varit till ändan dit efter grisselörens väg så det var en ny upplevelse!





Visst skulle man kunna ha det där som villa?




Så lugnt och fridfullt...





T "leker" tuffing!




Jag skulle ju också försöka då...:P





Vi två...<3




Jag vill oxå bo vid vattnet..:)

Kommentarer
Postat av: Laura

Vilken fin bild på er två under solen! :) Jag hoppas att jag får chans att åka till Österbotten i sommar också, saknar!

2009-05-12 @ 22:39:33
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Malin

ei se mitään, va på jobb tu bara :) å ja e no bara hem på fridan så ja e no beredd ti koma när som helst isåfall.. men no gar he säkert bra på lördan å..

2009-05-13 @ 01:46:19
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Ann-Catrine

Jag har villan där :) Inte den på bilden men min mammas kusin äger den villan :) Grisselören är fin.

2009-05-22 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0