wedding tickers

Day off!

Imorgon kommer jag ta en dag ledigt från jobbet...:)
Hur bra som helst att man kan ta ledigt när man tycker...:) egentligen har jag ett jätte bra jobb, det är så fritt, sköter sitt arbete och när man har arbetet gjort kan man ta ledigt om man har möjligt och dagar att ta...:) Finemang...
Dessutom har jag 12 veckor som jag skulle kunna plocka ut om det skulle gå...:/ hmm...

Vi var från jobbet idag på bokslutsmiddag till hästöskatan...:) var riktigt god mat...:) nams!
Sen nu på kvällen var vi och kollade på ett hus, men det var inget att ha kom vi fram till när vi slapp och se det på insidan, utsidan och tomten var toppen, men resten var inte alls bra...
Så vi letar vidare och ser om något dyker upp...:) vi har ju ingen panik...:)

Nej nu ska jag läsa några bloggar så jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Malin

här fick ja svar på min fråga om huset, tänk va man hittar myki svare bara man läser sig vidare:P

2009-05-08 @ 13:36:35
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0