wedding tickers

Borde lyfta rumpan...

Det borde jag göra, lyfta rumpan från datastolen och börja sätta fram kaffekoppar och sådant...
Och plocka bort det sista...
Idag ska vi ha kalas och jag hoppas på lite varmare väder så man kan sitta utomhus...:) men det ser inte riktigt så ut, men vem vet, det kan ändra på några timmar!

Annars händer det nog inte så mycket idag, förutom kalaset och att ett par kommer hit och tittar på lägenheten... Sen är det väl hockey ikväll igen som gäller...
Så nu ska ni skriva massor av inlägg så att jag har att göra ikväll...:D

Nej nu får jag lyfta rumpan och börja jobba...:D

Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis på födelsedagen vännen! :) Hoppas att du får en fin dag! Kram!

2009-05-04 @ 11:22:10
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0