wedding tickers

Varför släppa mej?

Varför varför varför?
jag var ju så bra igång så det var ju inte klokt... hur kunde jag, varför varför varför???

Jag snackar förstås om träningen, som ni säkert har märkt så har det handlat väldigt lite om träning här i bloggen....
Förbannat vad jag blir less på mej själv...
Det är inte ett dugg roligt, jag borde ta mej i kragen igen...
Istället för att ligga och läsa på soffan halva dagarna på helgen borde jag lyfta min ända en timme och göra något i motionsväg...
Varför släpper man allt när man inte längre har en PT??????

Jag börjar allvarligt fundera på att ha en PT vid min sida en gång i veckan åtminstone varannan vecka...
Fy attans vad jag hatar mej själv nu!

Detta blev ett väldigt negativ inlägg.. men so what.. det är så jag känner...

Kommentarer
Postat av: Malin

hu har du de i jobbe första veckan i juni?

2009-03-10 @ 17:41:04
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0