wedding tickers

Tappat bort mej...

Länge sen jag har uppdaterat mej nu igen, känns som om jag tappat bort mej med att uppdatera bloggen...
Hmm, men det är så svårt att hinna, hellre läser jag bloggar...:P
Konstig prick jag är...

Men en liten lägesrapport ska ni ändå få, inte för att det har hänt så mycket men...
T fyller på söndag och jag har handlat present redan...:) dock var han med så han vet vad han får, tycker det är bättre den vägen så får han vad han vill ha... Så bros blev det och snyggt blir det...:)

Denna vecka är det mycket program, tycker jag inte hinner med i svängarna själv heller...:)
Inatt ska jag upp klockan fyra...:/ ska iväg på kurs så vi flyger ner till H:fors, men det är en endagsgrej...:)
Så finska hela dagen imorgon, najs, eller så int...:P tur att A är med mej...:)

Sen på onsdag har jag TW party och på torsdag ett möte, sen är helgen här...
Förstås är det mycket på jobbet, men det får man ta...

Nu ska jag fortsätta prata med M på msn, vi har intressant diskussion på G...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0