wedding tickers

ta mej tusan...

Fy vad jag känner mej piss, hittade eller sökte fram mina PT papper dock hittade jag inte den sista, men ändå...
Fick kicken att hitta pappren efter att jag hade snackat med M på msn.. hon är så sjuttons taggad nu så det är inte sant...
Hoppas att det går vägen...:) du klarar detta...:)

Detta fick mej att vilja hitta papren igen från PT så jag kunde se själv med mina ögon vart detta är på väg...
Alltså jag har ju släppt mej totalt... ni kommer kanske ihåg att jag hade en PT i ett halv år här i höstas och jag uppdaterade då en PT kategori, men nu när den tiden är förbi har jag släppt mej totalt, det är hemskt, men jag är tillbaka på ruta ett där jag började i maj ifjol...
Tänkt så snabbt det går bakåt, det är tamejf*n inte klokt...
Hur kunde detta hända?

Jo, jag tror jag vet svaret, allt är så fruktansvärt gott.... och att ligga på soffan är hur sjuttons skönt som helst... det är det ju, men går det i längden då????

Nja, nu ska jag sätta mej ner med papper och penna och tänka över vad jag vill...
Jag återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0