wedding tickers

LOST

Hur har jag kunnat missa detta????
USA brukar vara före Sverige och Finland brukar vara efter Sverige, så har det alla tider varit...
Vad tror ni att T säger igår då, jo att hans arbetskompis berättade att Lost har börjat visa femte säsongen... jag sa att det inte stämmer att det börjar ju 17 mars på Sverige...

Jag kollade upp saken och vet ni vad jag ser, jo Finland är före Sverige, hur är detta möjligt???
Och jag har missat starten.... HJÄLP! Det kan ju bara inte vara sant, jag har missat första avsnittet på lost säsong fem...
Hoho... fy sjutton vad irriterande!
Jag har ju alltid förlitat mej på att Sverige skulle börja visa den före Finland, men nu är det tvärtom, hur är det möjligt???
Måste hitta när reprisen kommer och jag hoppas att det inte redan har varit...

Här kommer iaf en resume som jag hittade på nelonen.fi...


Kommentarer
Postat av: Malin

sku va så kul ti få inpricka na södernreiso så ni sku få häng på.. :)

2009-03-08 @ 13:56:49
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0