wedding tickers

Jobbigt!

Detta var minsann jobbigare än vad man hade tänkt sej...
Hoho, M hur går det för dej?

En sak under dagens lopp som jag är väldigt stolt över och det är att jag tog ett glas vatten när vi var på lunch till Subway...:) Det är framsteg...:) jag har alltid tagit cocacola, men idag stod jag på mej till tusen...:) *stolt*

Sen så har de snålat ner oss på jobbet med grisar idag och det var ju minsann en prövning för sej... hoho, de luktade så gott så gott.. men även det klarade jag av, så jag är minsann stolt över mej själv att jag har lyckats ha koll på mej själv idag...:)

Ikväll väntar kalas, få se hur det går där... hmm...

Nu jobba vidare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur i helskota får jag kategorier tillsatt på min blogg?!



Här har det nog flutit på smärtfritt idag, men nu efter middagen känner jag mig svag och konstig. Blir en prövning att se hur kvällen här hemma går, det står en godispåse på kistan suck men nog ska det gå!!!

2009-03-23 @ 15:51:33
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0