wedding tickers

Imorgon startar jag...

Jag kommer iaf att försöka och kan M så kan jag....:)
Men jag kommer inte att göra samma som hon, inte än iaf, får se sen senare...

Jag ska fokusera på träning och att äta mindre så att säga gott, alltså socker (godis, kakor, bulla och sånt).

Jag har checkat min status idag, med vikt, midjemått, höftmått osv...

Dessa är mina mål:

Vikt: -4 kg till att börja med...
Midjemått: -6 cm...
Höftmått: -5 cm...

Träning: minst tre gånger i veckan, helst fem. Åtminstone två styrkepass och en kondition.

Mat: Äta godis och sånt högst två dagar i veckan iaf i början, sen helst bara 1 dag i veckan...

Nu har jag skrivit det här och jag kommer inte undan nu...
Jag kommer att hålla er uppdaterade om hur det går och med mått och sådant...
Ska väga och mäta mej helst en gång i veckan eller varannan vecka, måste se hur det passar....

Kanske jag antecknar här vad jag äter också, vem vet...

M nu ska vi köra och vi ska peppa varandra...:) visst? :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jepp det ska vi!! Lycka till!:)

2009-03-23 @ 06:52:20
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0