wedding tickers

Hatar måndagar

Det gör jag minsann, de är inte alls roliga...:(
Gillar inte när man inte somnar på söndag kvällen fastän man är hur trött som helst, och man är så förbannat trött sen på måndagsmorgonen...
Nej usch för måndagar!

Idag körde T mej till jobbet, vi ska nämnligen på kalas sen efter jobbet och jag är inte säker om jag kan fara hem strax vid fyra så han får fara hem via och duscha och sådant och sen hämta upp mej..
Jag har ångest över om jag ska äta tårta idag eller ej, det är min mormor som fyller 85 år... hmm nåja det problemet tar jag senare idag!

Nu på morgonen har allt gått bra, men jag har nog redan hunnit tänka vad sjutton har jag lovat, men men, det är såhär nu :) kanske lika bra det så kanske det inte blir värre, för det lär det ju bli om man fortsätter på samma sätt som nu!

Nu ska jag börja jobba!

Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

hur får ja en kategori tillsatt i menyn?

2009-03-23 @ 06:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0