wedding tickers

Crazy...

Igår så fick vi besök av T och M på kvällen, det var väldigt trevligt...:)
Nästa gång ska vi nog se så till att det blir singstar, eller hur? :P

Före de kom så läste jag ut om jag kunde drömma och jag har redan börjat på bok två...:)
Problemet är hur jag ska få de två sista, ska jag låna dem via biblioteket, men när jag kollade så var det sex personer före mej i väntelistan och har jag då otur så alla har boken i fyra veckor så får jag vänta sex månader... hmm... den sista boken var det bara en i kö på, men jag vill ju inte läsa fyran före trean... ååh...
Undrar om jag skulle kolla med mamma om jag har bättre tur hos hennes bibliotek där hon brukar gå...
Eller så köper jag dem..
hmmm...

Nåja jag ska läsa tvåan först...:)

Jag får inte sova längre på helgerna, igår var jag upp åtta och idag strax före nio och det irriterar mej väldans mycket...:( jag vill ju sova ut på helgen...
På måndag är man så trött som man vill ju inte orka hålla ögonen öppna heller... och då vet man att man ska orka fem dagar...
jag vill ju sova...

Kommentarer
Postat av: Malin

jepp vi måst no ta hede singstar nagang :)

2009-03-08 @ 10:48:20
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0