wedding tickers

Vilken fin dag :)

Idag har det varit en otroligt fin och vacker dag och vi har njutit till 100 %...:) Det kan inte bli bättre än såhär...:)

Min svärmor och svärfar har idag firat 35 år som gifta...:) så vi har varit ute och ätit mat och det var super duper gott...:)
Efteråt har vi suttit vid villan i närmare sex timmar och det har varit riktigt skönt, solen har värmt så man är lite bränd, men inte så farligt...

Imorgon är det jobb som gäller, men jag vill inte alls, dock får jag trösta mej med att det är bara fem dagar kvar sen får jag tre veckors semester...:) hur skönt ska inte det bli? hoho kan knappt vänta....

Nej nu ska jag surfa runt på nätet...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0