wedding tickers

Torsdag

Här sitter man inne och solen skiner på utsidan, men alldeles strax så ska jag fara ute och plantera några blommor som jag köpte igår...:)
Hoppas att de räcker, men jag får åka iväg till Sunds igen då om inte annat...:P

Annars vet jag inte om det händer något viktigt idag, känner mej lite stressad och upp i varv, jag hade inte ens ro att se en film, så är det när man har semester... man stressar till tusen för att hinna med massa saker... Hoppas det blir bättre i juli när jag har tre veckor i sträck...:)

Nu är det ju snart fredag också förresten...:) tror man ska hoppa över morgonmålet imorgon för vi lär äta hela tiden sen då från fyra....:P hihi!

Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Laura

Jo, jag har varit nära att svimma flera gånger tidigare.. Ganska mycket då jag var yngre, 15-16 år, men också på senare år. Senast var i höstas i Istanbul under självständighetsparaden, då blev det också alldeles svart för ögonen och brusade i öronen.. Beror nog på mitt låga blodtryck och kanske på att jag inte alltid äter tillräckligt regelbundet.. Hur som helst hoppas jag på att det inte kommer att hända igen! :S



Hoppas ni har haft en underbar midsommarafton vännen!



Kram!

2009-06-19 @ 22:18:39
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0