wedding tickers

sommaren har kommit...:)

Nu kan man ju faktiskt säga att sommaren har kommit...:) det är värme som aldrig förr och man blir ju lite orolig om det ska räcka till sen till den 6 juli när jag får tre veckors semester... men man kan ju hoppas....

Men jag tycker ändå det är lite att ta i när det är 26 grader i skuggan och man går två meter och svetten rinner, det är nog att ta i... det skulle kunna vara lite svalare.
Man kan dock konstatera en sak och det är att vi aldrig blir nöjda...:P det är ingen skillnad vad det är så är vi aldrig nöjda...:P

denna vecka så har man slutat tidigare bara för att man inte har haft ro att sitta på jobbet, man har jobbat som en tok så att man ska kunna sluta lite tidigare på dagarna. Imorgon ska jag faktiskt försöka sluta före tolv, det vete fåglarna hur ska fungera, men jag ska testa...
En sak är då säkert och det är att mina sparade övertidstimmar sinar och det börjar vara skralt på den fronten... meeen det är ju sommar, vi kan jobba på hösten och vintern...:)

Yes det var allt för mej nu :)

Hoppas ni njuter av vädret...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0