wedding tickers

Ny vecka...

Idag är det måndag för er som inte visste...:P
Det är idag min semester för en vecka börjar...:) och regnet öser ner, men det stör mej inte så mycket...:)
Jag ska dra fram damsugaren idag och plocka undan lite...:) Sen så vet jag inte om jag gör så mycket mera, de har ju lovat skit väder hela veckan, så det blir väl städning lite varje dag då skulle jag tro...:P eller så läser jag ut hundratals böcker...:P

Och sen i slutet av veckan så är det midsommar, tänk snart är sommaren förbi, när midsommar har varit och det igen blir mörkare på kvällarna så känns det som det bästa med sommaren är förbi... Men vi ska nu hoppas att det är fint väder efter midsommar och resten av sommaren för man kan ju inte säga att vi har haft någon sommar ännu...
När jag är ledig i juli tre veckor hoppas jag på sol hela tiden...:)

Nej nu tror jag att jag sätter på musik och börjar städa lite...:P

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0