wedding tickers

Long time...

Det börjar vara två veckor sen man har skrivit sist, men jag har inte haft någon lust att skriva...:(

Där ute känns det som om det skulle vara höst fastän det är början av juni så man blir ju ledsen med mindre...
Det är en vecka kvar tills jag får en veckas semester och då hoppas jag att det ska vara fint väder...:)

Vad har annars hänt? ja-a inte så mycket, jobbat och tagit det lugnt och njutit...:)

Jo en häftig sak har hänt och det är att jag ska till Berlin i augusti....:) ska bli super duper roligt...:)
Jag och L från jobbet ville båda på VM i friidrott så vi gjorde slag i saken och åker två dagar på friidrott och en dag på shopping..:) ska bli underbart roligt...:) skulle jag inte hänga på nu skulle jag då aldrig åka iväg till Berlin, för T får jag absolut inte med mej det... och L har varit tidigare där också...:)

Så nu vill jag ha augusti men ändå inte för då i augusti är ju sommaren nästan förbi...

Nej nu ska jag ställa mej för en snabb resa in till stan och sen styr vi kosan mot nykarleby...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Helt på tal om något annat... var nånstans gjorde du din Tanita-analys? Och vad kostade det? Jag funderar på att också göra det. //Emma

2009-06-07 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0