wedding tickers

Liten tripp :)

Idag begav vi oss iväg på en liten tripp med M & S till Ylivieska och kärkkäinen...
Som vanligt så hittade jag inget, T hittade kläder på rea... jag kanske är för kräsen, för jag prövade nog ett par saker, men inget föll mej i smaken...:P
Nåja,  jag får verkligen hoppas att jag hittar något när jag ska till Berlin, tänk om jag skulle komma därifrån tomhänt? Då skulle jag få skämmas...:P men så dåligt kan det inte vara...

Åååh det ska bli så skoj att få fara till Berlin, tänk om två månader, då...::) jiiiipppiii...:):):)

Värmen tycks nog minsann sitta i för det ger sej inte, vi har nu för tillfället 28 grader inomhus och det är inte vidare kul, iaf inte nu när man just ska krypa under täcket...:(

Nya tag imorgon...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0