wedding tickers

jobb igen då....:(

Imorgon bär det av till jobbet igen då, och jag ska säga er att det är inte alls roligt... vill absolut inte...:/
Skulle bra kunna vara hemma hur länge som helst till...:)

Men en stor tröst är att det endast är två veckor ijobb som gäller och sen är det tre veckors semester...:) gissa om jag ska njuta? jag har aldrig imitt liv haft så länge ledigt isträck...:)

Midsommarhelgen har åkt förbi i raserfart, i fredags så spenderade vi kvällen hos goda vänner och hade det jätte roligt...:) tack för ännu en underbar dag S och M...:)
På lördagen var vi kanska mörbultade båda två, men vi åkte på kvällen en sväng till min mamma och pappa...:)

Sen idag så sov vi till halv tolv... uuuuuuups....:( och sen åkte vi till villan på god mat och sen har jag suttit i solen på terassen och njutit...:)

Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0