wedding tickers

Hmmm

Svarade just på en kommentar om min Tanita analys som jag gjorde för ett år sedan, tänk att det redan är ett år sedan som man hade PT träning....
Man borde aldrig ha slutat, man borde har råd att ha en året om, om inte annat så en träff var annan vecka eller var tredje... hmm... det skulle man behöva tänka på...

I förra tisdas så var vi ju från jobbet på Nice Run och där var de från Herbalife och hade just en liknande våg som den som Gun hade.. och jag måste ju pröva att stå på den och se hur mycket som det hade gått åt skogen, men det var inte ändå så farligt som jag hade trott, men nog har det ju blivit sämre, det ska jag inte smyga med, för jag tränar ju inte alls flitigt mera... tyvärr..

Kanske man borde ta sej i nacken... men jag cyklar iaf till jobbet nu så det är ju lite plus iaf...

Kommentarer
Postat av: Malin

ja kom just påå att ja vill ti powerpark, hänger ni me?:P

2009-06-09 @ 14:35:55
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0