wedding tickers

fredag var är du?

Just nu väntar T och jag på fredag, ja, jag vet vi är tokiga som vill att en vecka ska gå snabbt....:P men nu är det faktiskt så att vi längtar till fredagen..:)

Fredagen ska i övrigt spenderas i nyykaaabi hos jätte goda vänner, och där ska vi äta gott och ha roligt som bara den...:)
Vi har redan laddat upp med singstar svenska stjärnor och buzz...:) jag tror kara slår oss kvinnor i buzz och tvärtom sen i singstar...:) men roligt kommer det bli...:)

För övrigt så har man ju semester nu denna vecka, idag har jag hållit igång hela dagen lång...:) bl.a handlat lite blommor, cyklat en del kilometrar... samt bakat 88 bullor...:) nams vad det var gott.. skulle vilja baka mera, men vet ej var jag ska stoppa dem så det får vara bra en stund nu...

Skulle egentligen behöva krypa under täcket nu, för jag får ej sova på morgonen nu...:/ blä, imorse hade jag just somnat om efter att T hade åkt till jobbet, vad tror ni händer? Jo grannen som bor i andra ändan av huset började klippa gräsmattan och klockan var nio....:P ja-a jag kunde dock ej somna om så det var bara att gå upp...:(

Nåja nu sängen...

Kommentarer
Postat av: Laura

Hmmm, du kan ju skicka några bullar till mig, så slipper du tänka på problemet med vart du ska stoppa dem? ;)



2009-06-18 @ 01:42:48
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0