wedding tickers

Borde planera?

Visst borde man planera lite vad man ska göra på sin semester?
Denna gång har jag inga planer direkt... men man vet aldrig vad jag hittar på, ska bara vara skönt att vara ledig....:)

Tror bestämt att jag ska ta kontakt med H och se om vi kan hitta på något mellan hennes jobbskift någondag... börjar vara evigheter igen känns det som... sen ska jag en sväng till kuortane på tisdag ser det ut som, sen kommer ju midsommar också...:) ser ut att bli i goda vänners sällskap :)

Sen har jag ju laddat upp med en massa böcker, denna gång ska jag inte bli utan hade jag tänkt...:)

Snart talang....:)

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hejsan. tittar in..



Ha en trevlig fredagskväll!



Kram Milly

2009-06-12 @ 19:51:48
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0