wedding tickers

Tisdag

Det är super väder nu när man får ha semester, eller så inte, det är svinkallt och regnigt... Men jag lider inte desto mera av det än så, jag får ju dona på här inne istället...:)

Igår så ringde H och undrade om vi kunde hitta på något och sagt och gjort vi åkte in till stan och kollade rea utbytet här i stan... en del hittade jag fastän jag sa att jag inte skulle shoppa något före berlin.. haha!
Visar bilder här nedan på min shopping!

Idag så väntar ett besök hos frissan, vet ej ännu hur det ska bli, men lämnar nog ljus ännu skulle jag tro om inte frissan kommer på något häftigt...:P

Nej nu städa lite...





Smutsig spegel men strunt samma...:P dessa byxor från Wautzi
för 17,48 €




Skor från Shoe Shop 10 €




Tunika/längre linne från Code för 7,96 €



Allting var som hittat :D

Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis till dina nya inköp! ;) Nåja, Finlands sommar är som den är, förhoppningsvis hinner du njuta av värme också fortfarande under din semester!



kram!

2009-07-08 @ 00:05:23
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0