wedding tickers

Takrenovering

Sen efter en fullspäckad dag med släkt och familj så blev det att rusa iväg till svärisarna för de håller på och renoverar taket så det satte igång idag och ska hålla på hela helgen...
Jag var som sagt igång med kameran idag så det blev EN HEL DEL FOTON om man säger det på det viset...:P

Nu tror jag att jag ska avrunda och gå och sova för det är tidig väckning imorgon för då ska vi och kolla in en sak och sen iväg till takrenoveringen... Och självfallet så följer kameran med...:)

Kan inte få nog av kameran så jag hoppas det sitter i läääääääääääänge...:)

Visst är det roligare och skojigare med bilder?

Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Anonym

joo men de är ju så småå så man vill inte se vad de föreställer ;)

2009-07-11 @ 09:18:35
Postat av: Laura

Absolut! Jag kommer i alla fall inte att bli uttråkad av dina bilder! :) Men lägg gärna in dem i större format, för det lite svårt att se på dem då de är så små nu! :)



Kram!

2009-07-11 @ 10:58:37
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0