wedding tickers

ta mej i kragen

Det är för sjutton jakobsdagar och man sitter hemma och inte besöker staden, har man blivit sjuk på riktigt?
Detta går ju bara inte, imorgon tar jag mej i kragen och cyklar in till stan om vädret är bra, punkt slut.
Nu får det vara slut på jakobsdagar strejken...:P

Det är förhoppningsvis mindre folk i morgon än vad det kommer vara på lördag så därför skulle jag ockå behöva passa på...
Såg också att de har slutförsäljning vid Intersport, kanske man skulle hitta ett par löpskor... problemet är att jag inte hittar löpskor vid Intersport utan vid Mattsson... det är ju ett stort problem... men jag kan ju försöka...

Annars har dagen inte fört med sej några nyheter, det går i samma takt och jag kan konstatera att semestern är inne i en slutspurt som jag inte riktigt gillar, men det är så livet är...
T sa att du ska tänka på hur andra känner när de har haft sina fyra veckor och inte har mera... för efter denna vecka så har jag totalt haft 5 veckor semester sen mitten av maj och jag kommer förhoppningsvis att ha två ännu i augusti... så jag kan ta mej tusan inte klaga...:P

Nej nu ska jag stiga upp från datorn, lättare sagt än gjort men jag kan försöka...:)

Kommentarer
Postat av: Laura

Tycker också det låter som en bra idé att åka in till Jakobs dagar! Det skulle i alla fall jag göra om jag var där, är säkert 10 år sedan jag gick på dem sist! ;)



Kram!

2009-07-22 @ 22:33:58
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0