wedding tickers

Sophie Kinsella

Jag har helt fastnat för Sophie Kinsellas böcker och speciellt Shopaholic böckerna...
De är så lättlästa och de är minsann roliga för Becky som är huvudpersonen gillar att shoppa och det går minsann över styr och hon hamnar alltid i trubbel...:P
Hoho vad man kan skratta när man läser böckerna, man förstår inte att någon kan vara så rolig och dum på samma gång som hon är...:P
Nu väntar jag på att femte boken ska komma ut i pocket, den finns nog i vanligt format om man säger så men den är så dyr att skicka efter då så jag väntar med att skicka efter eller köpa tills jag hittar den i pocket, men det lär dröja ett tag för den kom nyss ut på svenska så...
Men jag väntar med spänning!

Ifall ni inte har läst dem rekommenderar jag att ni gör det för ni kommer att få ett gott skratt och de är lättlästa...:)
Passar bra när man solar på terassen att läsa...:)

Första boken är Shopaholics bekännelser
Andra boken är Shopaholic i New York
Tredje boken är Shopaholic säger Ja
Fjärde boken är Shopaholic får en syster
Femte boken är Shopaholic i väntans tider




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0