wedding tickers

SEMESTER....:):):)

Vet ni vad?
Jag har semester...:)
Och jag kan inte fatta det, det gör jag väl inte på hela första veckan, men oj så skönt...

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska slå halv åtta då vännerna kommer hit :) ska bli skoj!

Skulle egentligen behöva göra upp lite planer vad jag ska dona med på semestern, men det orkar jag inte, jag ska ta det lugnt nu några dagar iaf, har en del att planera ändå, ååååh vad det ska bli skönt att inte behöva jobba på tre veckor...:)

Jag kommer högst troligt att blogga mera nu när jag har semester :) kanske ni får se en hel del bilder oxå, man vet aldrig..:P Så jag ska faktiskt till frissan på tisdagen och jag kan inte bestämma mej ifall jag ska fortsätta vara blond en färgning till eller om jag ska ändra... hmmm synd att det finns så många alternativ att välja bland...

Nej nu göra mej klar!

Ha en fin kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0