wedding tickers

powerwalk

Jeps så var jag idag på förmiddagen igen på en powerwalk, dock kortare och lite lugnare tempo än igår...
Men skönt var det, men på tok för varmt för att kunna njuta, tur att jag inte hade beslutat mej för att springa det skulle ha varit jobbigt i den värmen..

Det är sjukt hur mycket man hinner tänka när man powerwalkar, det går säkert 1000 tals tankar genom ens huvud, både bra och dåliga, då hinner man inte tänka så mycket på hur tråkigt det är egentligen att bara gå och gå... tacka vet jag musiken...:) annars skulle man ju inte överleva...

Jag sitter som bäst och funderar på om jag ska cykla 1,5 km ut till vägen här och se när maratonlöparna kommer förbi här, men jag har inte riktigt någon koll på någon tid... hmm... måste undersöka saken och se... men vad jag skulle göra för nytta där har jag ingen aning om, men ska se ska se...

Dagens runda blev 4,6 km lång och 43,5 minuter dvs, 6,34 km/h, lite långsammare än igår men inte mycket...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0