wedding tickers

Paus

Nu tycker jag nog att dessa semesterdagar får lov och ta en paus, de går ju så väldans fort så man blir ju allt virrig...:( jag vill ju inte alls och jobba på måndag... blä blä blä!
Måste faktiskt erkänna att jag trodde inte att jag skulle klara av att ha semester tre veckor utan att inte sakna jobbet för ifjol blev jag ju tokig efter en och en halv vecka...
Men jag kanske har blivit människa och inte älskar jobbet lika mycket som ifjol och vill dit när man har semester...
Trodde aldrig jag skulle kunna koppla av som jag har gjort och inte alls tänka på jobbet eller vara in dit eller kollat mejlen...
Jag är väldigt stolt över mej själv...:)

Skulle egentligen behöva gå ut till frysen efter semlor, men jag vet inte om jag orkar göra det än idag så jag tror det blir lite lättare frukost imorn...:) lite lat får jag ändå vara, ser att solen lyser idag och det hade jag inte räknat med... hmm...



Kommentarer
Postat av: Malin

he e bara ti stick iväg på terassen ikväll!:P

2009-07-22 @ 10:17:52
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

annars, ja köpt L-XL vita leggings igår från CM jag å :p å di gar ju hur bra som helst fast di no e naliti stor... eller he va ju 40 DEN men di e ju megatjock tå di e såde stor :P

2009-07-22 @ 10:20:13
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0