wedding tickers

Nikon d60

Jahapp få se om man ångrar sej eller ej...:P
Men nu har jag varit och köpt en systemkamera... en nikon d60 så jag hoppas att den är bra...:)
Billig var den ej så det är bäst att den fungerar som den ska annars blir jag lite småsur...

Nu som bäst så är den på laddning och det ska vara det ett dygn så jag får inte fota och testa idag något...:( det är det mest negativa...:P
Men förhoppningsvis om allt går bra så ska T och jag inte bråka om den när jag ska testa den imorgon för då borde hans nya telefon också ha kommit så jag borde få ha kameran ifred...:D

Hoppas vi har många fina fotostunder framför oss nu :)

Visst är den fin?




Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Kul med ny kamera,hoppas du trivs bra med den! ska det vara systemkamera,så ska det vara nikon :-)

2009-07-08 @ 17:47:15
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0