wedding tickers

Närmar sig

Resan till Berlin tillsammans med L närmar sig med stormsteg, nu är det endast 29 dagar kvar och det är ju ingenting...
Hjälp man blir ju nervös över mindre... jag som inte annars har rest något längre än till Sverige så är detta häftigt...

Det som skrämmer mej mest just nu är nog svininfluensan, det är ju jätte mycket folk i Berlin + att det är VM så det är ju folk från alla håll och kanter runt om världen...
Men det ska nog gå bra!
Jag kan faktiskt inte fatta att jag är på väg till Berlin, det går ju bara inte att få in i huvudet!
Jag hoppas att resan kommer bli toppen och att allt kommer gå bra!

Ojoj bara 29 dagar....

Kommentarer
Postat av: Malin

ja kan smitt de me miin svininfluensa nu rej så e du immun mot e tå du kommer ti berlin!!:P va ja ha hört så blir man immun efter att man ha haft e ein gang..så he no bara ti koma hit :P

2009-07-21 @ 13:34:45
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Malin

ja hadd skriva å fråga hjälp på designa din blogg i hjälpforume!:) så he va int så svårt fixa entå, måsta återställ alla kodmallar..

2009-07-21 @ 17:28:51
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0