wedding tickers

Knasigt...

Jag tog nog cykeln och cyklade 1,5 km och kollade in maratonlöparna, jisses vad de var många!
Under tiden jag stod där och kollade, de hade ju bara varit igång 12-25 minuter, så alla var nog relativt pigga...:)
Men när jag stod där så började min hjärna arbeta för fulla muggar och tankar som flög genom huvudet var bl.a

- tänk om jag skulle springa ett halv maraton...
- det kan väl inte vara så svårt?!?
- jag ska verkligen fundera över detta...
- men mår man inte jätte dåligt efteråt...

Ja, som ni märker så hade jag ganska konstiga funderingar... men det som var mest intressant var nog första tanken, att jag skulle springa ett halv maraton...
Det skulle vara en upplevelse... men det blir inte ännu, kanske lite senare i livet... detta skulle jag kunna sätta som mål åt mej...:) haha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Vilka gulliga tankar! :D Jag skulle aldrig orka att springa, är i för dålig form för det :P

2010-01-12 @ 16:37:47
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0