wedding tickers

Jakobsdagar

Det är Jakobsdagar här i Jakobstad denna vecka och det mest konstiga är att jag inte alls längtar dit eller vill gå dit, hur konstigt är inte det egentligen?
För en gångs skull så händer det grejer här och då åker man inte in till stan, har jag blivit sjuk eller något?
Men jag tycker det är så tråkigt, det är samma sak som ifjol, och min älskling är ju inte ledig så då kan vi ändå inte vara ute länge om kvällarna... och jag är inte ett dugg irriterad över att han inte är ledig, för nu får vi faktiskt vara hemma...:)

Undrar om man har växt upp eller fått något fel, kanske det kommer igen när man är 30+... haha!

Det kan ju också ha med vädret att göra för det är inte det bästa om man säger så, regnmoln som det närsomhelst kan regna ur....

Nja, jag tror nog att jakobsdagar detta år blir besökt få gånger om ens nå....

Kommentarer
Postat av: Malin

nee int ha ja vari å testa me, men fundera allvarlit igår kväll/natt ti ring ti akuten å fråg om di vill ha in me! ja hadd di flest symtome som hör till svininfluensan, å febern bara steg å steg... så om int he sku ha vari beter idag sku ja ha ringt, men som tur så e ja feberfri just nu iaf å hosto e bäter, så kanske int he vaa he entå... :p

2009-07-21 @ 17:55:27
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brukar tycka att det är samma sak här i Ulricehamn, när det väl händer någonting så går man inte dit.

2009-07-21 @ 18:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0